tiistai 25. kesäkuuta 2013

A little bit grazy ?

Anteeksi kun ei ole kuulunut.
Mä vain paisun ja näytän muihin verrattuna sairaalloisen ylipainoselta.
Syön liikaa, enkä liiku tarpeeksi.
 
Sisko näki tänään arvet mun kädessä ja möläytti siitä tietysti äitin kuullen.
Se laukas mussa jonkun ihme kohtsuksen.
En yleensä oo mikään kovin väkivaltanen tyyppi, vaikka joskus jotain pientä on ollutkin.
Mutta nyt mä löin mun siskoa.
Ihan kunnolla, niin että omaan käteenkin sattu.
Eikä mua edes kovin paljoa kaduta.
Mä taidan oikeesti olla mielenvikanen.
 
Facebook

6 kommenttia:

  1. siskot ansaitsee välillä turpaan, ps kokemusta on, oon räjähtäny ihan pienestäkin jutusta ja tuloksena siskolla mustelmilla olevat kädet/naama..

    VastaaPoista
  2. En pohdi sen enempää purkaustasi. Siskosi vain sattui olemaan se, joka joutui sen kohteeksi. Hyvinkin normaalia.


    "Hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina ja sitä mä en ihmettele lainkaan"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin totta! Kumpa vaan vois valita ne ihmiset joille räjähtää...

      Poista
  3. Mun sisko purki teininä kaiken muhun ja myös löi. Pidän vieläkin itseäni arvottomana hänen takiaan. Hanki apua! ja jätä siskosi rauhaan. Siskosi tulee ehkä aina vihaamaan sinua.
    Lopetan tän blogin lukemisen tähän. vielä HANKI APUA! toi EI ole normaalia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun sisko on myös aikaisemmin lyönyt mua ja yleensä jätän mun sikon rauhaan enkä pura omaa pahaa oloani siihen, joten tämä on ehkä hieman eri asia kuin sun ja sun sikos välit. Enkä edes hakannut naamaa verille vaan läpsäisin kerran kädelle, joten etköhän hieman liioittele. Sitä paitsi mun välit sikon kanssa on jo aivan normaalit ja koko läpsäytys on jo unohdettu.

      Voin vaikka lyödä vetoa, että melkein jokainen ihminen on joskus lyönyt toista ihmistä eivätkä sen takia ole mielisairaalassa.
      Ehkä sun pitäisi selvittää omat välit sikosi kanssa, jottei tarvitse heti käydä kimppuun kun joku kerran on hieman väkivaltainen...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?