lauantai 15. kesäkuuta 2013

100 lukijaa !

Kiitos ihanant rakkaat !
Teitä on jo noin paljon, vaikka en uskonut, että mun surkea elämä vois kiinnostaa ketään.
Tän kunniaks teen jonkin erikoispostauksen ja lupaan, että heinäkuun viimeisenä päivänä saatte musta kuvan!
Meni miten meni, niin kuva ilmestyy, sen lupaan.
Saan siitä ehkä kaiken lisäks vielä lisää motivaatioo.
Mikäs sen parempaa!
 
Mutta nyt siis ideoita erikoispostaukseen?
Saatte ihan vapaasti ehdottaa mitä vaan, mutta ei sellasta mistä mun oikea henkilöllisyys voisi paljastua.
Teen parhaista ideoista äänestyksen ja niistä eniten ääniä saaneen toteutan!
Nyt, areena on teidän rakkaani, käyttäkää luovuuttanne! :)
 
 
oh baby it's a wild world ✝ | via Tumblr

6 kommenttia:

  1. Hauskoja ja hyviä kalorittomia ruokia sinun tapaan :) Jotain mikä on sinun sydäntä lähellä ja liittyy sinuun.. En tarkoita että sinun pitäisi paljastaa itsesi tai kertoa henkilökohtaisia juttuja.. Vaan tarkoitan vinkkejä ja kaikkea hauskaa :3.. T.hentokorento

    VastaaPoista
  2. Mun on nyt pakko kommentoida ,että mä luen sun teksteijä niin ajatuksen kanssa,jokanen sun teksti jollain tavalla vastaa mun tunteita esim:toi titanic teksti ja noi kaikki laihdutus jutut. Oon ite 12vuotias (01) Mun laihdutus on niin epätoivosta paino heittelee 46-50 välillä,mulla on kuitenkin tavotteena laskea painoa,mutta enemmän katon sitä miltä näytän! C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla, tätä helvettiä en toivois kellekään. Oot vielä noin nuori, älä oikeesti rupee tähän samaan mitä mä teen, koska tästä on niin niin vaikee päästä pois. Tiiän kyl, ettei sille voi mitään, mut jos et oo viä siinä pistees niin lopeta. Tosin mikä mä oon neuvomaan...

      Poista
  3. Tohon erikoispostaukseen, voisit tehdä sellatteen, missä kertoisit, tai vaikka luetteloisit, asiat mitkä on elämässäs hyvin, tai mistä voit tehdä positiivisen (siis mitä voit muuttaa paremmaksi, osaan taas selittää...). Positiivipostauksen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ihan hyvä idea, positiivisuus vois tosiaan tehdä ihan hyvää :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?