tiistai 14. toukokuuta 2013

I will be unstoppable !

Mun maailma on sekaisin. Mitä mä oikeen oon tekemässä ja mitä mun pitäis tehä? En oikeestaan tee mitään. Nukun, urheilen ja käyn koulussa, ja sielläkään en saa mitää aikaseks. Mun pitäis kirjottaa ylioppilaaks ens vuonna, mutta en mä usko että pystyn siihen. En mä osaa yhtään mitään, kun en oo opiskellu. Mulla on vaikka kuinka paljon kursseja suorittamatta ja kesken. Enä pysty kuvitella itteeni sinne salliin istuun moneks tunniks. En pysty normikokeessakaan istuun puolta tuntia kauempaa. En mä selviä siitä. En mä ehkä edes halua selvitä. En mä tiedä. Ihan sama.
Mikä tarkotus mun elämällä voi olla? Ei mulla oo mitään tiettyä taitoo, mistä vois olla kenellekkään mitään hyötyä. Ei yhteiskunta oikesti välitä siitä, oonko mä täällä vai en. Eikä välitä moni muukaan...
Sitä aina kuvittelee, että ympärillä olis ihmisä jotka välittää. Niin ei kuitenkaan oo. Ne saattaa hetken esittää välittävänsä, mutta sitten kun ne näkee miten huonosti mulla oikeesti menee, enkä mä muutu tästä yhtään parempaan päin. Päin vastoin. Sillon ne kääntää selkänsä. Mulle kävi just näin. Ei ehkä ihan näin kirjaimellisesti mutta kuitenkin. Aluks yritti auttaa, paljonkin. Mutta kun en mä tästä mihinkään parane, ei mua oo varmaan tarkotettu onnelliseks, elämänhaluseks ja iloseks ihmiseks. Mä oon synkkä, elämään kyllästynyt, masentunut ja itsetuhonen ihminen. Säälittävää mutta totta. En mä voi odottaa, että ihmiset pysyy mun rinnalla kun oon aina vaan tällanen. En voi syyttää ketään muuta kun itteeni. Mutta silti se tuntuu pahalta. Niinkun kaikki tässä maailmassa. Kaikessa on huonot puolensa ja kaikki menee jossain vaiheessa päin vittua. Mikään onni ei kestä ikuisesti, epäonni sitä vastoin voi taas kestää... Tervetuloo tähän maailmaan. Täysin paska paikka, enkä ymmärrä miten kukaan oikeesti haluaa elää tässä maailmassa?
 
Large
 
Large
 
Large
 
Large
 
 
En oo viillelly hetkeen. Näin kävi viime vuonnakin, kun tuli kesä ja muut siirty lyhythihasiin. Mä en voi muiden seurassa. En halua, että ihmiset kysyy mitään. Ja mua hävettää. Silti haluan viillellä. Ja nyt voin! Löysin apteekista bio oilia. Öljyä arville, joka poistaa niitä tosi hyvin. Voin siis viillellä ja kun vaan laitan sitä, arvet lähtee ainakin melkein pois. En mä tiedä miks teen näin itelleni. En tosiaan.
 
LargeOon täys paska luuseri. En oo laihtunu juurikaan. Kesä on kohta täällä ja mä näytän jotain sotanorsulta. Hyi helvetti. Yritän syödä vähän, mutta en ikinä pysty siihen. Oon syöny varmaan joka päivä jotain 1000kcal. Hyi vittu miltä se jo kuulostaakin. Ihan helvetin paljon, mitä vittua? Oon kuitenkin liikkunu ihan hyvin ja musta tuntuu, että ainakin mun reidet on kiinteytyny vähän. Ehkä vaan kuvitteen. Mä nään mitä mä haluaisin nähdä. Harhakuvitelmaa. Tänäänkin kulutin 700kcal. Ensin tunnin juoksulenkki ja sen jälkeen liikkatunnilla pesistä. Oon ihan tyytyväinen siihen saldoon, mutta ne syömiset. Yäk! Tää on yhtä helvettiä.
 


Large
 
Large
Oon päättäny, että sitten kun saan ihan litteen mahan, otan napakorun.
Siinä edes jotain motivaatiota!
 
Large
 
Large
 
Large
 
Large
 



4 kommenttia:

  1. Mulla on samat suunnitelmat napakorun suhteen :)
    Tsemppiä, en osaa antaa mitään vinkkejä, ku omaki itsekuri on niin surkea. Mut tsemppiä, sä pystyt mihin vaan! <3

    VastaaPoista
  2. mäki oon miettiny tota napakorua :) ja mulla toimi (ainakin eilen) aika hyvin semmonen kikka että otin kuvan mun puhelimeen kaikista mun tavotefarkuista mitä oon vuoden sisällä ostanu, ja tarkotus oli laittaa se vielä taustakuvaks mut unohdin. Mut loppujenlopuks pelkkä se että se kuva oli siellä puhelimessa riitti, koska kun tuli kauhee himo syödä mulla riitti pelkkä se että mietin sitä kuvaa :)ja ihan tämmöset perus blogien lukeminen, telkkarin kattominen auttaa mulla ihan hyvin jos tekee mieli syödä. tsemppiä ihan hirmuna <3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, musta se on kivan näkönen, mut eihän se tälläselle läskimahalle sovi:/ Joten aattelin, et vois toimii hyvänä motivaationa. Mulla on kans noita pieniä farkkuja ja kaikki thinspo ja ana jutut auttaa mullakin. Toisaalta telkkarin kattominen laukasee mulla usein kauheen himon, koska aina joskus aikasemmin söin usein kun katoin telkkaria. Riippuu tietty ohjelmasta ja esim kaikki laihdutusohjlemat on hyviä ja etenki dieetit vaihtoon on ihan sairaan tsemppaava! Mutta kiitos paljon<3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?