lauantai 25. toukokuuta 2013

New Way Home

Tällä hetkellä on ihana kesäfiilis. Aurinkoo, aurinkoo ja aurinkoo.
On myös asioita, jotka meninaa pilata koko fiiliksen.
Esimerkiksi läskit ja ruoka.
Kolme viimestä päivää oon ollu syöppö. Hyi helvetti, vintti pimeni taas ihan totaalisesti.
Enkä edes oksentanu, paitsi eilen...
Herkkulakon piti kestää vähintään koulujenloppuun.
Sekin meni pilalle toissapäivänä.
Mutta en lannistu siitä!
Jatkan sitä tänään, ja ainakin 10. päivään asti.
 
Large
 
Large
 
Large
 
 
Niin se 10. päivä.
Lähdetään laivalle ja mulle sanottiin, että siellä pitää syödä niin paljon kun jaksaa.
Apua! Ja mut ihan oikeesti pakotetaan syömään, koska jos en syö, mut ihan satavarmana lähetetään johonkin laitokseen.
Toisaalta, oon 18, joten voiko mua viedä sinne ilma mun suostumusta?
Toivon todellakin, ettei!
 
 
Large
 
Nyt, uudet säännöt:
Joka päivä syön max 500kcal. Kulutan liikunnalla vähintään 300kcal, mielellään enemmän.
Ei mitään sokerista tehtyjä. Karkit, jäätelöt, keksit ym. on kielletty!
Yritän myös välttää vaaleeta leipää, perunaa, makaronia ym. vehnäjauhoo sisältäviä tuotteita.
JOS joskus menee yli 500kcal, niin seuraavana päivänä paasto, tai heti kun mahdollista!
 
Large
 
Large
 
Kuten varmasti huomasitte, blogi on saanut uuden ulkoasun.
Voitte kertoa mielipiteenne siitä, mutta tuskin tuun sitä kauheesti muuttamaan, ellei jotain todella hyvää ideaa tuu vastaan.

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?