keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Whatever

Mä oon tyhjä sisältä ja varsinkin mun pää on ihan totaalisen tyhjä. Mä en tunne mitään. En jaksa välittää mistään. Maha sanoo, että mun on nälkä, mutta mä en tunne sitä. Koko maailma ja elämä on mulle yhdentekevää. Ihan sama elänkö vai enkö. Ei sillä oo mitään merkitystä. Ihan sama, mitä mulle tapahtuu tai ei tapahdu. Tää olo on toisaalta ihan hyvä, koska nyt mun ei tarvi tuntea sitä kamalan puuduttavaa ahdistusta koko ajan. Kyllä se vielä palaa, mutta ehkä saan edes pari tuntia olla rauhassa. Ystäväni Ana ei ole hävinnyt minnkään. Se pysyy aina mun tukena ja kannustaa eteen päin. Kyllä se mut myös haukkuu pystyyn aina kun syön jotain, mutta ei koskaan hylkää. Toisin kun muut..
 
Large
 
Large
 


2 kommenttia:

  1. Mulla on sulle niin paljon kysyttävää ! Ei tunneta tai mitään mut tarviin sulta neuvoja..en täs kommenteissa viittis alkamaan kyselee et jos sul olis joku ehdotus mis voitaisiin puhua ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laita säpöö wannawalkaway@gmail.com tai sitten jos sulla on kik niin mut löytää sieltä nimellä milayh :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?