perjantai 3. toukokuuta 2013

Kysymksiä ja vastauksia

 Minkä värinen hammas harja sulla on?
Vihree ja on siinä jotain valkostakin.
 
 Mitä mieltä oot emoista?
En oikeen mitään, mun mielestä jokainen saa olla sellanen kun haluaa.
 
Suosikki ruokasi?
Joku ihan perus tyyliin spagetti ja lihapullat.
 
Inhoatko vai pidätkö ruuasta?
Toisaalta pidän, koska kyllähän mä haluaisin voida syödä ruokaa, tosin ilman lihomista. Toisaalta taas en koska se lihottaa ja saa mut voimaan henkisesti pahoin, joskus jopa fyysisestikkin.
Ruoka on mun mielestä aika ahdistava asia, joten siks ehkä toivoisin, ettei sitä olis ollenkaan olemassa :D
 
Mitä teet vapaa-ajalla?
Välillä hengaan kavereiden kanssa, urheilen, oon koneella, katon telkkaria ja taas usrheilen.
 
Mitä kuuluu?
Tällä hetkellä ihan hyvää, koska kävin juuri 2h kävelylenkillä ja oon tänään kuluttanu enemmän kun syöny. Muuten ei kuulu kovin hyvää...
 
Millainen olisi unelma kroppa?
Laiha tietenkin, siroluinen ja melko pitkä. Luut ainakin osittain näkyvissä, pitkät hiukset ja ihan littee vatsa ja ohuet jalat.
Oikeestaan helpompaa on laittaa kuva joten:
 
Tumblr_lsrxisi5pl1qj6wdmo1_400_large
En nyt tarkota et just tää, mut joku tän tyylinen.
 
Miks haluat olla luinen?
En mä tiedä, koska sen on mun mielestä tavallaan kaunista ja mä vihaan mun läskejä ja mä haluan ne pois..
 
Tiedostatko itse olevasi sairas?
En mä ole omasta mielestäni mitenkään kovin sairas, paitsi ehkä masentunut ja siitäkin ajattelen, että oon vaan realisti. Mä nyt vaan satun laihduttaan tällä tavalla, muttei näin läskillä ihmisellä mitään anoreksiaa ym. voi olla.
 
Tajuatko että tuommoiset sairaalloiset laihuttamishalut eivät ole ihan normaaleja?
En mä tiedä, ne on mulle normaaleja, aina ollut.
En mä tiedä mikä on normaalia ja mikä ei, tietääkö kukaan...
 
Missä asut?
Tampereen lähettyvillä, tarkemmin en kerro tunnistusvaaran vuoksi.
 
Lempibändejäsi?
Mä oon tosi kaikkiruokanen musiikin suteen ja kuuntelen melkeimpä kaikenlaista musiikkia.
 
Kerro perheestäsi?
Mulla on äiti, isä ja pikkusisko ja kaikki asutaan saman katon alla. Aika normaali perhe, joskus jotain höpötetään, muuten en niille kovin paljon mun asioista puhu.
 
Kuvia tyylistäsi/lempivaatteista?
Tähän hätään ei ole kuvia, voin joskus myöhemmin tehdä nnistä vaikka postauksen.
Yleensä käytän tyyliin farkkuja/lökäreitä ja huppareita.
Tykkään käyttää löysiä vaatteita, jolloin mun läskit ei näy koko maailmalle.
 
Kuvia kropastasi?
En laita, ainakaan vielä.
Hävettää liikaa, mutta sitten kun oon ensin laihtunu ehkä sen 10 kg niin sitten voin harkita.
 
Kuvia sinusta?
En laita, koska en halua kenenkään tunnistavan mua.
 
Lemmikkejä?
Kaks koiraa ja hevonen, ihan riittävästi ainakin mun mielestä :D
 
10 asiaa sinusta?
- rakastan kesää
- en ole viillellyt ainakaan kahteen viikkoon
- sain ajokortin kuukausi sitten
- asun punaisessa omakotitalossa
- koulu ahdistaa
- melkein kaikki ahdistaa
- en luultavasti saa kesätöitä
- oon oikeesti ihan helvetin laiska ihminen
- oon pessimisti
- tykkään jääkiekosta
 
Mistä lähtien oot laihduttanu? Tai siis millon ekan kerran aattelit että rupeet laihduttaan?
Tää on tosi vaikee, koska oon halunnu olla laihempi ja yrittäny jollakin tavalla lahduttaa niin kauan kun vaan muistan. Varmaan kuitenkin ihan vakavasti alotin vuosi sitten, jollon rupesin jättään aterioita välistä. Siinä pikkuhiljaa rupesin syömään aina vaan vähemmän ja tässä sitä ollaan.
Laihduttaminen on kuitenkin ehkä ollut kaikkein pahinta joulusta lähtien, jonka jälkeen oon yrittäny mennä tyyliin sen max 500kcal/pvä.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?