torstai 16. toukokuuta 2013

Järjetön elämä

Äiti suunnitteli matkaa ulkomaille. En jaksanu innostua. En tajua taas itteeni, koska kyllä mä normaalisti haluisin lähtee. Musta vaan tuntuu, etten ansaitse sitä. Mä en halua, että kukaan maksaa mulle mitään mitä en ansaitse. Tai ylipäänsä mitään. Koska enhän mä ansaitse muuta kuin kurjuutta. Ansaitsen vaan nää mustat enkelit mun ympärille, jotka lopulta kuljettaa mut taivaan kotiin. Tai sitten helvettin. En mä tiedä minne mä kuulun. Mutta sen tiedän, että tähän maailman mä en kuulu. Tää ei todellakaan oo mua varten. Ihan sama mitä muut sanoo, ite mä sen parhaiten tiedän.
Tuntuu tosi pahalta, kun muut tarjoo kaikkee tekemistä, mutta mua ei kiinnosta. En mä halua olla tällanen, mutta en osaa muuttaa itteeni. Tällanen mä vaan olen. Synkkä ja masentunu.
Kunpa mulla ei olis ketään ihmisiä ympärillä, jotta voisin kuolla rauhassa, ilman syyllisyydentunteita.
En mä halua muille pahaa, mutta haluan vaan pois täältä. En kestä enää.
 
Smyqgy_large
 
Tumblr_meh445ikek1r3n8pwo1_500_large
386998_470300786327971_1345677415_n_large
Pidin elen melkein paaston. Söin muutaman karkin, mutta kulutin ne kyllä myös juoksemalla pois. Tuntu hyvältä. Olin melkein puhdas, kaikesta paskasta. Edes hetken. Koulussa oli kananugetteja ja ranskalaisia. Ajattelin että voinhan mä vähän syödä, kun en eilenkään syönyt mitään. Otin myös salaattia ja söin sen ensin. Ranskalaiset oli raakoja, joten niitä söin vaan muutaman. Nugetitkaan ei ollu kovin hyviä, ja niitäkin söin vaan yhden, vaikka otin lautaselle kolme. Olin ylpee itestäni. Kannattaa syödä salaatti ym kevyt ruoka lautaselta ensin ja jos hyvä säkä käy, ei oo enää eds nälkä kun pitäis siirtyä siihen varsinaiseen ruokaan.
Sitten kuitenkin söin kotona ihan liikaa. Suklaata. Keksejä. Ana huutaa vieressä, että älä läski syö. Mutta minä tyhmä en kuunnellu. Luojan kiitos kävin aamulla salilla ja nyt illalla juoksemassa, joten kulutin niin paljon, että kaloreita jäi plussan puolelle alle 500.
Mutta jos paino ei oo tippunu huomenna, mä raivostun. Ihan hevetisti.
Nyt meinaan loppu tää läskinä oleminen!
 
Large
 
 
Large
 
Tumblr_mhjjty7rdb1rkhnj3o1_250_large
 
Jnw6wr363q4m4vxp07rd1cxso1_400_large
 
Pitäiskö mun tehdä tälle bogin ulkoasulle jotain?
Mitä mieltä te ootte?
Toivomuksia ja ideoita blogin suhteen saa muutenkin laittaa!
Kaipaan jotain muutosta, mutten tiedä mitä..

2 kommenttia:

  1. banneri ois kivempi yksinkertasempana/selkeempänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksesta, yritän kehitellä jotain :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?