lauantai 25. toukokuuta 2013

I don't wanna live

Mä elän pahassa maailmassa. Täällä ihmiset ei välitä. Mäkään en välitä. Miks pitäis, kun se vaan satuttaa? Parempi sulkea kaikki tunteet ulkopuolelle. Muilta näkymättömiin. Ei ole mitään järkeä antaa muiden nähdä, että tuntee, eivät ne kuitenkaan välitä. Ei tietenkään.
Mä ajattelen kuolemaa koko ajan. En aina ehkä tietoisesti, mutta joka hetki se on tavalla tai toisella läsnä mun ajatuksissa. Mä oikeasti haluan kuolla. Tai ainkin luulen niin. Ei mua oo tarkotettu elämään yhtään tän kauempaa. Elämä ei sovi mulle. Se on pilannu mut.
Haluan vaan parempaan paikkaan. Ja vaikka sellaista ei olisikaan, on ikuinen pimeys ja tyhjyyskin parempaa kuin tämä. Kaikki on tätä parempaa. Koska tää on yhtäkuin helvetti.
 
Large
 
Large
 
Mun elämä ei oo minkään arvoinen. Kukaan ei luultavasti edes huomais vaikka kuolisinkin, ainakaan melkein kukaan. Vain mun vanhemmat sais tietää, koska niille ilmotettais siitä. Tai sitten ne löytäis mut sängystä kuolleena. On vain muutama ihminen, joilla on väliä. Vain niiden takia mä olen vielä täällä. Kumpa niitä ei olis. Sillon ei olis muakaan. Miks aina ne ihmiset, jotka ei sais välittää, niin tekee niin? Mutta ne, joiden haluais välittävän, ei välitä sitten millään. Tällä hetkellä vaan toivon, ettei mulla olis perhettä, jotta voisin rauhassa kuolla. Tai sitten, että se olis niin kamala, ettei sillä olis mitään väliä.
 
Large
 
Pakko vaan lopettaa välittäminen ja muiden ajatteleminen. Mä tapan itteni. Muilla ei oo väliä.
Näin mu kuuluu ajatella. Ja joku päivä vielä ajattelenkin. Eikä se päivä oo kaukana..
Eihän sillä sitten oo enä väliä. En mä nää muiden tuskaa, kun oon jo kuollu. Minkä takia mä eds epäröin. Eihän se oo oikein pysyä hengissä vaan muiden takia, eihän? Jos mä itse en halua elää, niin miks mun pitäis ajatella muita? Ei jumalauta, miks mä tajuan tän vasta nyt?
Eihän mulla enää mitään estettä oo. Nyt vaan pitää tehdä suunnitelma.
Ja toteuttaa se.
 
Tumblr_mbjbcrtfwl1ra67ldo1_500_large
 
Tumblr_me5solvtoo1rtzva2o1_500_large
 
 

14 kommenttia:

  1. Minä toivon, ettet tapa itseäsi, vaan että löydät onnen jostain muualta. Haleja ja voimia nousemaan jokainen aamu uuteen päivään. ♥

    VastaaPoista
  2. Tosi surullista luettavaa tämä blogi :( Toivottavasti saat jo apua ammattiapua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En halua ammattiapua, koska en usko kenenkään voivan auttaa...

      Poista
  3. Et Helvetissä tee mitään itelles. Ajattele elämää Sun kuoleman jälkeen. Ihan helvetin moni jäis kaipaa sua. Koskaan ei voi olla niin pohjalla Ettei selviäis. Tsemppiä sulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä, enkä usko että oikeesti kovinkaan moni kaipais. Enkä mä välttämättä halua edes selvitä, koska ei mun elämässä oo mitään minkä vuoks taistella, mut kiitti <3

      Poista
  4. Oon aika pitkälti samaa mieltä et et taa kaikki on loppujen lopuks vaa turhaa lässyttämistä millä ei oo mitää merkitystä.
    Mut silti ,toivon et onnistuisit löytää tän turhuuden keskelt jotai ,joka auttais sua pysyy tääl.
    Voimia iha hirveesti ,koita jaksaa<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep.. :/ Jos mulla olis ees joku asia, minkä vuoks jäädä, jaksaisin ehkä paremmin.. Kiitos mä yritän <3

      Poista
  5. Mieti nyt vielä vähän mitä oot tekemässä.
    Maailmassa on aina joku joka rakastaa sua. Ihan varmasti.
    Elä luovuta. Ja mää tiedän että sää kyllä jaksat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin koko ajan... En mä tiedä jaksanko, tai vaikka jaksasinkin niin minkä takia edes yrittäisin...

      Poista
  6. Mun maailma pysähty ku luin tän tekstin. Niin sydäntäsärkevän surullista..
    Mä toivon, koko sydämestäni toivon että joku tai jokin asia tois valon takas sun elämään. Kunpa mä tuntisin sut niin voisin auttaa sut takas elämään. Jos kukaan muu ei tarvitse niin usko pois, minä tarvitsen! Älä rakas lähde, koska sulla on vielä mahdollisuus. <3
    Puolestas rukoillen Jenna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä toivon samaa... Tiedän miten helppoa ulkopuolisena on sanoa, että kaikki järjestyy, mutta kun itse on tässä tilanteessa, on vaikea jo pelkästään uskoa muiden sanoihin, saati sitten mihinkään mahdollisuuksiin :/ Oon silti kiitollinen, että yritit auttaa, kiitos <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?