tiistai 21. toukokuuta 2013

I guess it's time for goodbyes...

Mä en ymmärrä ihmisiä, jotka taistelee pysyäkseen hengissä. Niitä, jotka tekee kaikkensa, jotta sais mahdollisimman pitkän elämän. Miks kukaan haluaa elää pitkään? Miks ne välittää siitä, että ne saattaa kuolla huomenna. Sehän on lahja. Kuolema nimittäin. Sitä varten me eletään, jotta sais kuolla. Mutta minkä takia jotkut sitten pelkää kuolemaa tai yrittää vältellä sitä?
 
Large
 
Large
 
Large
 
Meidän aika on ohi. Tarkotan, etten saa enää apua, tai sitä turvallista tunnetta, koska me ei nähdä koskaan kunnolla. Mä niin toivon, että pääsen tästä yli. En mä tiedä helpottaako tää koskaan, mutta nyt tuntuu siltä, että mä tavallaan olen ilonen, että tää on ohi.  Kyllä mä edelleen välitän, mutta en todellakaan haluais. Mä en halua enää tuntee niin. Haluan unohtaa, en ikävöidä. En halua tarvita meitä enää. Ketä mä yritän huijata..?
 
Large
 
Large
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?