lauantai 18. toukokuuta 2013

Here's to getting skinny !

Large
 
Kolme viimeistä päivää onnistunut.
- 1kg
Oon urheillu ihan hulluna.
Syöny joka päivä max 500kcal.
 
Nälkä on hieno tunne.
Treenin jälkeen tuntuu ihanalta.
 
 
Mutta miten päästä eroon
sokeririippuvuudesta?
En muista koska olisi menny päivääkään
ilma murustakaan sokeria.
 
Miten pystyn oleen ottamatta yhtäkään karkkia, kun niitä on koko ajan näkyvillä?
 
Missä helvetissä se mun itsekuri on?!
 
 
Miks mä en koskaan pysty oleen
kokonaan ilman mitään makeeta?
 
Ei jumalauta !
Tähän on tultava loppu nyt!
 
 
Sekavat fiilikset.
En taaskaan tiedä mitä mä tunnen. Tunnenko yhtään mitään?
Ei muulla oikeestaan oo väliä.
Muulla kuin sillä, että laihdun ja paljon.
 
Large
Oon miettiny myös sitä yhtä.
Mikä oikeen on tän kaiken tarkotus?
Mitä se oikein ajattelee? Tai mitä mä ajattelen?

 Miten voi käskee itseensä lopettaa välittämisen?
Tai ikävöimisen?
 
Mä en oikeesti halua enää välittää!
Tää on liian raskasta.
En kestä enää...
 
Large
 
Mä en tiedä mitä se aikoo.
En tiedä enää missä mennään.
Siks mä en halua välittää siitä mitä se ajattelee ja tekee.
 
Yks ihminen vähemmän,
jota pitää aatella ennen kun tapan itteni.
Yks murhe vähemmän.
 
Large
 
Ei mun tunteilla oo mitään väliä, jos se ei oikeesti välitä.
Vaikka muhun sattuu, en voi tälle asialle mitään.
 
 
Large


2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?