sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

What the hell?

Joo oon ollu ihan täsypaska luuseri. Oon vaan syöny ja syöny ja lihonu varmaan 2kg. Onneks oon kuitenkin treenannnu ja harrastanu muutakin liikuntaa, joten en oo paisunu ihan niin paljon mitä voisin olla!


5308799000074e5f51213147_largeNyt oon kuitenkin päättäny ottaa itteeni niskasta kiinni ja ihan oikeeesti laihtua!Vihaan tätä jojo-laihduttamista, joten se saa nyt loppua! Ihan totta !
Huomisesta alkaen alotan taas ruokapäiväkirjan pidon uudestaan ja kalorirajaks asetan taas ne maagiset 500kcal.

Jos jotakuta kiinnostaa lähtee messiin, niin ilmotelkaa !
Voidaan yhdessä laatia jotkut tarkat säännöt ja tsempata toisiamme, niin että oikeesti onnistutaan :)

Tumblr_mgsqd2es1n1ruqkhgo1_500_large


Oon niin totaalisen kyllästyny itteeni ja läskeihini. Mua ällöttää nähä itteni peilistä, mua vaan yksikertasesti ällöttää olla minä. Mutta mähän voin tehdä sille asialle jotain !
Musta tulee vielä kaunis pieni luuranko, jota kaikki kadehtii. Melkein näkymätön.
Tumblr_ls1x20qrn11r0n0kro1_500_large
Mun täytyy vaan kehittää mun itsekuria ja pysyä vahvana. Välillä tuntuu, että menetän järkeni ihan totaalisesti ruoan edessä, ja sillon tulee ahmittua ihan liikaa. Niin ei saa enää tapahtua.
Mä pystyn tähän ! Ihan sama vaikka kaikki muut söis mun ymärillä, mä en sorru enää !

Tumblr_l3h5lgpbem1qbsdioo1_400_large

Mä oon kova ja kylmä. Kuollu sisältä. Muut näkee vaan mun ulkokuoren, ne ei oikeesti tunne mua.
Ne tietää, mitä mä haluan niiden tietävän. Mä esitän, etten välitä. Pakko, koska välittäminen sattuu niin paljon. En voi näyttää ulospäin, kuinka heikko oikeesti oon. Koska oon yhtä vahva kun järvenjää heinäkuussa...

Tumblr_lde9qmuj451qbtb67o1_500_large
 
Tumblr_lhnp28x2d81qcr1lro1_500_large

"All my life I've been good but now I'm thinking, what the hell? All I want is to mess around and I don't realy care about. If you love me, if you hate me, you can't save me. All my life I've been good but now, what the hell?"

Tumblr_m6tzlbkqf01r4fbe4o1_500_large

18 kommenttia:

  1. Mä voisin lähtee messiin! Olis niin paljo tsemppaavampaa jos sais laihduttaa jonkun kanssa yhessä..! Oon kyllästyny tähän mun ainaiseen laihduttamiseen joka kestää korkeintaan viikon ja sitten annan olla. Jälkeen päin aina kaduttaa että luovutin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! :) Vähän samaa vikaa mullakin... :/
      Mut joo onko sulla mitään ns. sääntöjä mitä halsit lisätä tohon? Ja jos 500kal on sulle liian vähän, niin sitä voi muokata niin, että kuluttaa kaks kertaa niin paljon kun syö. Ja sit toi et kirjottaa ruokapäiväkirjaan joka päivä ihan ne yksittäiset karkitkin jne. :) Ja tota sit voidaan aina vertailla mitä ollaan syöty ja liikuttu ja kuinka paljon paino on tippunu aina esim. viikossa :)

      Poista
  2. mua kiinnostais kans lähtee mukaa laihduttaa, koska ei tästä yksin tule mitään :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Mut tosiaan kirjotin noit juttuja tohon yläpuolelle ja jos sul on kans jotain lisättävää tai muutettavaa niin kerro ihmees :)

      Poista
    2. ei oo mitää ideoita tai muita semmosii että noilla mennään (:

      Poista
  3. Mie yritin kirjottaa tätä kommenttia jo aikasemmin mutta koska en saanu kännykällä jotenki ajhgdjas en tiiä.. Mut nyt kuitenkin.. Niin siis miekin oisin mielelläni mukana koska tämmönen varmasti auttais laihdutuksessa. Ja niin, ois kiva olla mukana (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, ja mitä isompi porukka sen motivoivampi :) Mut täytyy vaan keksiä joku tapa, miten pystytään kaikki ilmotteleen miten menee :)

      Poista
  4. ää mahtuisko tänne vielä mukaa? o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootteko jo laatinu jotain keskenään vai onks nää "säännöt" toi mitä tossa ekassa viestissä pistit?

      Poista
    2. ei olla, ne on noi 500kcal/pvä ja ruokapäiväkirjan pito, ja voit toki lisätäkkin jotain jos tulee mieleen :)

      Poista
  5. Minä tahdon mukaan, yksin tästä ei meinaa tulla mitään.. .__.

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?