keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

Start at the beginning.

Ruokapäiväkirjaa:
Aamupala: Sokeritonta mehukeitttoa 20kcal
Päivällinen: Vettä
Lounas: Kananugetteja 250kcal
Iltapala: Kahvia ja leipä 100kcal
Yhteensä 370kcal
 
Sinänsä ihan onnistunut päivä, mutta silti on ihan helvtin läski olo.
Huomenna taidn syödä vielä vähemmän.
Oon litkiny vettä koko päivän, joten toivottavasti nesteet on ainakin lähteny liikkeelle !
 
Mites teillä muilla? :)
 
Tumblr_mbafa1gtht1r8dvm4o1_1280_large
 
 
75262_385183631558875_1649581060_n_large
 
 
Bd5b6a28002a9f00513ddf9d_large
 
 
Tänään ostin ne uudet pienet farkut.
Ne menee jalkaan just ja just, koska halusin ne heti käyttöön, mutta mun pitää laihtua, jotta ne ois mukavat jalassa.
Tarvin paljon motivoivia asioita, jotta onnistun.
Mutta mä pystyn tähän.
Me kaikki pystytään !
 
31f142b80028511f4f021585_large
 
 
Tumblr_mj72iq81fs1rlpgbco1_1280_large
 
Mulla on paljon asioita mielessä, mutta nyt ei oo sellanen fiilis, että jaksaisin ruveta niitä kirjottaan.
Kaikki on liian sekavaa, enkä edes osaa selittää mitä just nyt tunnen.
Samoja asioita kun ennenkin.
Ahdistusta, surua, pelkoa, itseinhoa.
 
Jos vain voisin tuulen mukana lentää. Olla vapaa, lopullisesti.


4 kommenttia:

  1. Eilen söin n 410cal. Kävin 45min lenkillä, olin tallilla n tunnin ja tein illalla lihaskutoa.
    Oon aika tyytyväinen itseeni (normaalisti olisin ahminut jo pariin otteeseen..).

    Tsemppiä sulle ja kaikille muille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvähyvä! :) Sulle kans tsemppiä vaik menee näköjää muutenki jo hyvin <3

      Poista
  2. Eilen söin n.500kcal. Kävin tunnin lenkillä, ja sit viel juoksin portaita töissä ja liikuin kävellen paikasta ain toiseen. Jotenki jäi tosi hyvä tunne, et kyll tää täst pikkuhiljaa lähtee onnistuu, koska en oo ahminu ollenkaa, ain jos tulee nälkä ni oon vetäny vettä.

    Kyll me kaikki onnistutaa, tsemppia kaikille <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, et teilläkin menee noin hyvin :) Mäkin oon vetäny vettä ihan himona ja pitää kyl nälän oikeesti tosi hyvin kurissa!
      Paljon tsemppiä myös sulle! <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?