maanantai 4. maaliskuuta 2013

Nobody. Knows. Me.

Ahdistaa.
Lomalla selvisin joten kuten, mut heti kun koulu alko, tuli hirvee ahdistus sen mukana.
Ei mulla oo todellakaan voimia keskittyä mihinkään opiskeluun.
En saa edes pieniä tehtäviä tehtyä, saati sitten niitä isoja.
Oon umpikujassa ja nään vaan yhden ulospääsyn.
Kuolema.
 
Tumblr_mj5cx5z0ab1s6mfvao1_400_large
 
487282_339999142768985_2129928026_n_large
 
En viihdy enää ihmisten seurassa.
Välttelen kaikkia ja tuntuu, että jokaseen menee hermo.
Kaipaan vaan yhtä ihmistä.
Ehkä.
En oo siitäkään enää varma.
 
Tumblr_mionwfazuz1rw25e0o1_500_large
 
Tumblr_mj57uakv531r7b6m0o1_500_large
 
Tumblr_mj57516b8q1r0v796o1_500_large
 
"That's what's going on, nothings right I'm torn.
I'm all out of faith, this is how I feel..."

2 kommenttia:

  1. Hei. Löysin blogis ja luin sen heti läpi. Tuntu hämärältä, miten paljon samanlaisia ajatuksia ja lähtökohtia sulla on ku mulla! Yritän laihtua, haluan olla pieni ja kaunis niinkuin kaikki ne ihmiset joita kadehdin. Haluan olla haluttu ja kaunis ja laiha. Oon huomannu että puhut tosi usein blogissas tosta mystisestä henkilö x:stä. Haluisin kuulla siitä lisää! Mikä oli tarina sen takana, ettette oo enää niin paljon tekemisissä? Tekisiks siitä postauksen? Valtavasti tsemppiä tavoitteisiisi, ja koita jaksaa vielä :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan hyvä idea, jonka voisinkin toteuttaa tässä joku päivä. Toisaalta mua hävettää monia asia siinä jutussa, mutta toisaalta eihän kukaan oikeesti tiedä kuka mä oon. Silti vaan jotenkin pelottaa, että mitä jos se henkilö löytää tänne blogiin ja tunnistaa ittensä siitä? No ehkei niin tapahdu, toivottavasti.

      Kiitos paljon, ja samoin myös sulle. Tuntuu aina vähän helpottavalta kun tajuaa ettei oo ainut ihminen, joka on tässä tilanteessa :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?