maanantai 11. maaliskuuta 2013

The First Day

Aamupaino: 59.2kg   Helvetin paljon, mutta luojan kiitos ei enempää ! En enää koskaan halua painaa yli 60kg.

Aamulla söin vaan mehukeittoo (20kcal) ja kun hypyllä mentiin kaverin siskon luo, tehtiin siellä ruokaa. Riisiä ja kanaa (n. 290kcal). Vähän harmittaa, että söin. Mutta täytyy kyllä myöntää, että oli helvetin hyvää ! Ei, mä en saa ajatella noin. Ruoka on pahaa.
Illalla join vaan kahvia, joten päivän kalorisaldoks tuli siis n. 310kcal.

5c33f2a70021ffff50a299b3_large
 
Tumblr_m2eaodscaj1qbdh7fo1_500_large
 
Lisäks oon vielä pyöräilly, kävelly, stepannu ja tehny vähän lihaskuntoo.
Kulutusta en laskenu, mutta ei haittaa, kun en syönykkään niin paljoo.
 
Tumblr_lwrwq9zist1r0ru2mo1_500_large
 
Fiilis ei kuitenkaan oo ollu tänään mikään parhain, mikä se ei kyl oo koskaan.
Mieliala on heitelly ihan laidasta laitaan.
Oon ollu ilonen (ehkä 5min), vihanen, ärsyyntyny, surullinen, ahdistunu, masentunu, välinpitämätön.
Melkein normi päivä siis.
Yleensä tunnen vaan ahdistusta.
Niinkun tänäänkin.
 
Bfgomggcuaaags8_large
 
Äskön kuitenkin viiltelin.
Nyt on ollu muutama päivä taukoo.
En edes muistanu miten hyvältä se tuntuu.
Se on ainot mikä helpottaa...
 
Ce445856e9459659df9198fcf1fb3e84_large
 
Tein myös jotain mitä en vielä vähän aikaa uskonut tekeväni.
Laitoin viestiä, että haluaisin mennä juttelemaan.
Meen huomen aamulla.
 
Ahdistaa, koska en tiedä mitä mun pitäis sanoa.
Tiedän kuitenkin, että mun täytyy tehdä tää.
En kyllä tiedä miks, mutta mulla on vaan sellanen tunne.
 
Tumblr_me2nj4lu8u1r84w4jo1_1280_large
 
 
Mutta nyt te kaikki, jotka lähditte mukaan laihduttamaan, ja miksei muutkin, kertokaa miten teidän päivä on menny?
Pysyittekö alle 500kcal?
Toivottavasti.
 
Tumblr_mj4uslbbro1rdp6qno1_500_large
 

12 kommenttia:

  1. Päivä meni ihan hyvin. Juuri ja juuri pysyin alle 500kal (söin 470kal). Olisin tietysti voinut liikkua _paljon_ enemmän. Siihen olen pettnyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut pääasia, et pysyit alle 500kcal! Hyvähyvä :)

      Poista
  2. mulla meni sinne 600-700 kaloriin koska en ollu varma mikä se raja oli ja en liikkunu juuri yhtään :c hups

    huomenna menee paremmin!

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. no nyt otat ittees niskasta kiinni ja onnistut !:)

      Poista
  4. Meni yli, petyin siin suhtees itteeni, 700kcal. Mut liikuin tosi paljo, tänää alittuu reilusti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No liikunta kuittaa ainkin osan, joten ei haittaa ja ainahan voi parantaa ;)

      Poista
  5. kaloreita tuli 900.. Huomenna en syö mitään!(:

    VastaaPoista
  6. Jänistin liittyä mukaan edellisessä postauksessa, mutta kai sitä jälkikäteenkin voi?
    Tsemmppausta tullaan tarvitsemaan paljon c: (ja olen hieman kilpailuhenkinen.)
    Mutta tänään kalorisaldo on kiitettävät 5kcal (purkat+limu)
    Ihailen ihmisten kykyä voida syödä vähän päivän aikana. Itellä menee aina joko ahmimiseksi tai paastoksi. Ei pitäisi ehkä mennä sieltä missä aita on matalin :DD
    Toivotan tsemmpiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai voit tulla mukaan ja tsemppiä me kaikki tarvitaan :) Mäkin oon kilpailuhenkinen, joten tästä voi tulla mielenkiintosta ;) Mitä jos kilpaillaan siitä, kumpi syö vähemmän? :D

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?