maanantai 25. maaliskuuta 2013

I don't care what they say

Anteeks, etten oo taas kirjotellu.
Syömiset ja muutkin asiat on menny niin päin vittua, ettei oo kauheesti tehny mieli paljastaa kaikille, mikä luuseri oon.
Epäonnistuja.
 
Tumblr_mk6marikos1rkchmwo1_500_large
 
Pitää pysyä erossa ruoasta.
Mitä vähemmän nään ruokaa, sen parempi.
Ei saa olla houkutuksia.
Ei ennen kun oon tarpeeks vahva kohtaan ne.
Jos oon koskaan.
 
Tumblr_mk4l9x6k7l1s621tzo1_400_large
 
Oon yrittäny kaikkee.
Suunnitella päivän syömiset.
Syödä usein pieniä annoksia.
Paastota.
Kaikki on päättyny ahmimiseen.
 
Ainut mikä toimii on syömättömyys.
Paasto on huono siks, etten pysty hillitteen itteeni nälkäsenä.
Mutta kun syön aamulla tyyliin omenan ja muuten vaan sillon kun pakotetaan,
saatan ehkä jopa onnistua.
Illat on pahimpia, mutta kun syön aamulla ja keksin itelleni illaks joain tekemistä, on vähän helpompaa olla syömättä.
Ehkä.
 
63086_447144935364672_1025553878_n_large
 
Ärsyttää, kun kotona on aina niin paljon ruokaa ja kaikkia herkkuja.
Jos niitä ei olis, ei tulis mielitekojakaan.
Mutta kun nään muiden syövän,
vittu.
 
Mitä vähemmän syön, sitä nopeemmin laihdun.
Mä haluan olla luuranko.
Muiden mielestä se ei oo kaunista.
Mun mielestä se on.
Ihan sama mitä muut sanoo.
Mä teen mitä haluan.
 
Tumblr_mjb4qykx6m1rkaz7io1_500_large
 
 
Tumblr_mjzkayyqfx1s2ew9jo1_400_large
 
 
Tumblr_mjw1rkajje1s69aqgo1_500_large

6 kommenttia:

  1. Älä kiltti tee noin itselles! Itseinhostakin voi selviytyä voittajana. Kehoaan oppii rakastaan, vaikka ensin luulis, ettei koskaan edes tahdo.
    Mistä tää kaikki alkoi? Kuka sai sut uskoon, että et riitä sellaisena kuin olet? Kaikki tämän maailman ihmeet ja kauneus on sussa itsestäsi. Sun vaan pitää löytää se. Ja on varmasti ihmisiä, jotka voi auttaa! Voimia ja rakkautta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi tälle mitään, vaikka tavallaan tiiän että toi on totta mitä kirjotit, en silti pysty ite uskoon siihen.
      En osaa sanoo mitään yhtä syytä tähän, mutta kun huomasin miten hyvältä tuntuu kun pystyy hallitteen edes yhtä asiaa, kaikki riistäyty käsistä. Ja mulla on koko mun elämän ollu semmonen tunne, etten oo hyvä näin ja sen takia haluaisin muuttua.
      Kiitos!

      Poista
  2. Sun blogi on ihan mahtava! Oon tätä nyt päivän tässä lueskellut ja olet ihan kuin minä muutama vuosi sitten. Tsemppii! Kyl se paino laskee ja saavutat sun tavoittees. Ja jos/kun ahmimis kohtaus tulee niin oksenna, maku x2 - kaloreita 0 ;)
    Terv. 172cm/41kg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihanasti tsemppaa kun tietää että joku on oikeesti pystyny tähän! :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?