maanantai 15. joulukuuta 2014

Uutisia ja asiaa tulevasta kysymyspostauksesta!

Mä oon nyt miettinyt uudelleen näitä mun blogijärjestelyjä. En ehkä jaksakaan kirjoittaa kahta blogia, vaan haluan keskittyä vain yhteen. Perustin tän salaisen laihdutsblogin sen takia, etten halunnut yllyttää ketään samaan, mutta nyt tässä muiden blogeja selanneena tajusin, että aina löytää laihduttamiseen kannustavia blogeja jos haluaa. Joten miksi mä yrittäisin suojella ketään, kun kaiken sen tiedon löytää kuitenkin niin helposti? Mä en aio kannustaa ketään laihduttamiseen, en jakele neuvoja, mutta aion kertoa rehellisesti mun ajatuksista. Ja jos haluan potea läskivitutusta täällä blogissa, niin sitten mä teen niin. Samalla toivon kuitenkin, ettei kukaan ota musta mallia.

En aio pitää perinteistä ruokapäiväkirjaa, mutta pääosin varmaan merkitsen päivän kalorit ylös jne jne. En oo asettanut itselleni mitään painotavotetta, vaan jatkan niin kauan kunnes olen tyytyväinen tai kuollut. Mä en vielä paljasta mun tän hetkistä painoa (salaista blogia lukeneet tosin tietää), vaan ajattelin saada nyt parin viikon aikana mahdollisimman paljon pois ja 1. päivä tammikuuta 2015 julkistan painon ja ehkä jopa kuvan itsestäni. Kävin juuri tsekkaamassa tänne postaamani kuvan itsestäni ja oikeesti kauhistuin. Mä olen vieläkin läski, mutta en sentään NIIN läski! Se oli jotain niin ällöttävää.

This is just all i want..

I am.

Samaten ajattelin toteuttaa taas kysymyspostauksen, sillä blogi täyttää tammikuussa kaksi vuotta! Vaikee tajuta, että oon jo niin kauan tänne kirjoitellut. Enkä mä ole oikeastaan muuttunut miksikään. Ehkä hieman aikuistunut, mutta edelleen ajattelen itsestäni samoin kuin sillon, kun tän blogin aloitin. Ensimmäiseen postaukseen kirjoitin "Haluan olla pieni, pienempi, pieni ja lopulta olematon. Mä haluan kuolla pois. Vihaan itteeni!" ja se pitää edelleen paikkansa.

Joten tän vuoden loppuun teillä on aikaa kysyä multa mitä tahansa. Edelleen samoilla säännöillä mennään, en vastaa kysymyksiin, jotka paljastavat mun oikean henkilöllisyyden. Muuten saatte kysyä ihan mitä vain! Lupaan vastata kaikkiin sääntöjen mukaisiin kysymyksiin ja voitte kysyä ihan miten monta kysymystä tahansa. Laittaessanne kysymyksiä, mainitkaa kysymysten olevan juuri tähän kysymyspostaukseen, jätän ne kommentit julkaisematta, joten voitte siis laittaa kysymyksiä minkä postauksen yhteydessä tahansa! 
Antakaa mulle tekemistä ja pommittakaa mua kysymyksillä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?