tiistai 23. joulukuuta 2014

Christmas, it's all about eating...

Eilen mä melkein väänsin itkua vaa'alla käynnin jälkeen. Pitkään aikaan en oo itkenyt, mutta eilen ei ollut kyllä kaukana. Viikonlopun aikana paino noussut 1,3kg. Järkyttävää! Mua vitutti niin maan perkeleesti, eikä asiaa parantanut isän tekemä aamiainen, joka oli pakko syödä. Mutta mielummin mä syön, kuin jään taas kiinni. Sitä en todellakaan halua.Yksi syömiskerta ei pilaa kaikkea, mutta tän kaiken paljastuminen todellakin pilaisi. Muutenkin mun laihtumisen ilmeisesti huomaa, ainakin jonkin verran, kun siitä on jotkut ihmiset maininnut. Sitä on vaan niin vaikee peitellä...

Tää aamuna sain onneksi huokaista helpotuksesta, kun paino oli jo kilon alempana eilisestä. Ja tänään oonkin syönyt vaan 250kcal ja tuskin tuun enää syömäänkään. Yksi mun omista säännöistäni kieltää syömästä ilta kuuden ja aamu yhdeksän välissä, joten ei tässä muutenkaan olisi enää paljoa aikaa syödä mitään. Vihdoin alkaa olla normaalimpi olo kaiken sen viikonlopun syömisen jälkeen. Huhhuh.

.

Huomenna on jouluaatto. En oo koskaan ollut erityisesti mikään jouluihminen ja nykyään vihaan joulussa sitä, miten kaikki vaan syö, syö, syö ja ahtaa itsensä täyteen. Koko joulu pyörii vaan ruoan ympärillä. Mulle se ei ole enää mikään syy syödä, vaikka kaikki  sitä ruokaa tyrkyttääkin. 
Ei kiitos, mä en halua.

Mä en tiedä taas miten kirjottaisin siitä, mitä muuta mun päässä liikkuu laihduttamisen lisäksi. Jos siellä siis liikkuu muuta? Mutta joko mä en oikeasti tunne mitään tai sitten mua vaan vituttaa niin yltiömäisesti, että se turruttaa kaikki mun tunteet. Kaikki on vaan tavallaan niin tyhjää ja merkityksetöntä, etten tiedä pitäiskö nauraa vai itkee. Ainiin, eihän sekään enää onnistu....vittu... En vaan osaa enää sanoa, että mikä on tärkeetä ja mikä vähemmän tärkeetä. Jos kaikki on ihan sama, niin onko mikään sillon tärkeetä? Mä en tiedä ja siksi mä keksityn vaan laihdutttamiseen. Mä sulkeudun tähän omaan pieneen maailmaan ja pysyn siellä luultavasti niin kauan kunnes kuolen.

Grunge hipster girls fashion

P.S. Vielä on reilu viikko aikaa laittaa kysymyksiä tulevaan ksymyspostaukseen!

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?