keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Same shit, different day

Mun unirytmi on taas ihan sekaisin. Haluaisin nukahtaa iltaisin aikasemmin, koska mä niin vihaan iltoja. Ne on aina kaikkein pahimpia. Mä aina ajattelen silloin liikaa. Ajattelen asioita, joita mun ei pitäisi ajatella. Munhan olisi pitänyt jo päästä niiden asioiden yli. Mutta mä en ole. Ja sitten mä haluaisin itkeä. Enkä mä pysty. Ja sitten mä haluaisin jakaa ne asiat jonkun kanssa. Enkä mä pysty siihenkään. Sitten mä päätän, etten haluakaan kerto niitä kenellekään. On helpompi ajatelle etten halua, kuin että haluaisin mutten pysty. Ja sama toistuu joka ilta.

Aamulla taas väsyttää niiin paljon, etten jaksa nousta. Ei huvita. Minkä takia mä nousisin? Ai, etttä voisin elää koko päivän, alusta loppuun? No, en mä halua. Taas yksi, muka uusi päivä, mutta yhtä perseestä kuin kaikki edellisetkin. Mua vaan väsyttää niin paljon. En vaan jaksa millään, en mitään. Antaisin mitä vaan, että voisin unohtaa kaiken. Mä en haluaisi enää ajatella tai ikävöidä ketään. Jos mä en muistaisi ketään, ehkä mä voisin vihdoin päättää kaiken. Jättää tän paskan taakseni.

Pain and Depression

Eilen mä söin vähän päälle 300kcal ja tänään aika lailla saman verran. Kävin lenkillä ja ratsastamassa, joten kulutin tänään myös kaiken mitä söin. Paino eilisestä -600g. 

Mä en näköjään pysty kirjoittamaan laihduttamisesta samalla tavalla kun ennen. Mun päässä se kaikki kuulostaa niin täydelliseltä ja hyvältä idealta, mutta jos kirjotan sen ylös, se kuulostaa sairaalta. Ja mä haluan pitää sen sellaisena täydellisenä ajatuksena, kun se mun päässä on. En mä ehkä haluakaan jakaa sitä enää muiden kanssa. Ehkä mä haluan nauttia yksin itseni tappamisesta.

4 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä sä syöt päivän aikana kun sulla tulee noin vähän kaloreita?? Vaikka mä yritän ite panostaa kasviksiin, niin silti päivän saldo on yleensä joku 700-1000 kcal, enkä ees syö paljoa tai lisukkeita :(
    Mä en oo puolestaan kehdannut päivittää blogiani koska oon vaan epä onnistunu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esimekiks toissapäivänä söin vaan vähän salaattia (lehtisalaatti, kurkku ja tomaatti), ja niin vähän et siitä tli ehkä 20-30kcal. Ja sit söin vielä ruisleivän, josta tulikin suurin osa kaloreista, kun laitoin juustoo päälle...
      Ja eilen söin vaan illalla ihan pienen annoksen riisiä ja kanaa ja vähän salaattia. Ja sit juon aika paljon kahvia, koska se vie multa nälän pois.

      Mä vaan syön niin pieniä määriä ja useesti oon koko päivän syömättä ja illalla syön sit sen mitä syön. En mä kerralla jaksa kovin paljoo syödä, niin sen takia varmaan jää kalorit niin alhaseks, kun tosiaan yleensä syön vaan kerran päivässä. En mä keksi sille muutakaan syytä, kun pieni määrä ja harvoin :)

      Poista
  2. Muistin äsken vasta katsoa että olitko laittanut kutsun, olit mutta mä en saanut sitä auki :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin kun mä poistin se blogin... En jaksanutkaan pitää kahta blogia, joten yritän kirjoitella tänne myös laihduttamisesta :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?