sunnuntai 21. joulukuuta 2014

Fat weekend...

Mä olen nyt ehkä jo selvinyt meidän bailureissusta. Tain no, krapula on oikeastaan jo kadonnut, mutta muuten mulla kyllä menee pikkasen kauemmin tästä viikonlopusta selviämiseen. Arvatenkin se oli ihan jäätävä kaloripommi. Pelkästään jo juomista tulee vitusti kaloreita, mutta se että meen vielä syömäänkin niiden päälle. Ei pitäis juoda ollenkaan, kun sitten ei ikinä tajua olla syömättä tai viimestään seuraavana aamuna on pakko saada ruokaa. Vituttaa. Paino on varmasti pilvissä huomisaamuna ja sitten vituttaa vielä enemmän. Vituttaa ku pientä oravaa.

Oli mulla kyllä ihan hauskaakin, vaikka epäilytti aluksi. Eihän sitä kauaa kestänyt, mutta hetken oli sellanen fiilis, että kaikki on ihan sama ja mikään ei haittaa. Sitten alkokin jo vituttaa ne muut ihmiset siellä.

Reality is a bitch

Untitled | via Tumblr

Mulla tuli maha tosi kipeeks syömisestä, ei varmaan ollut taas tottunut sillä lailla saamaan ruokaa. Vieläkin ällöttää niin paljon, että huomenna taitaa olla paaston paikka. Jouluaattona paasto on silkka mahdottomuus, mutta saatan ehkä selvitä kahdella syöntikerralla. Mitään suklaata yms herkkuja en aio todellakaan syödä. Ikinä.

Perfection

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?