lauantai 20. joulukuuta 2014

Can you please close your eyes?

Vituttaa, kun paino ei oo pudonnut nyt kahden päivän aikana yhtään. Toissapäivänä söin ihan liikaa, melkein 600kcal ja se oli ihan ymmärrettävää, ettei paino silloin pudonnut. Itse asiassa pelkäsin niin, että se olisi noussut, onneksi ei. Eilen söin kuitenkin vaan vajaat 400kcal, eikä paino siltikään mennyt grammaakaan alaspäin. Ja mä vielä kävelin koko illan ostoskeskuksessa, niin että joka paikkaa särki. Vittu. Vaikka onhan se paino nyt alempana, kun pitkään aikaan, mutta silti mä olisin halunnut nähdä jotain tulosta taas.

The feeling of regret and disgust

Mä näin yöllä unta siitä, että tänä aamuna kävin vaa'alla ja olin lihonut monen monta kiloa, vaikken edes syönyt paljoa. Mua itketti siinä unessa niin helvetisti ja halusin kuolla siihen paikkaan (koskapa en). Sitten herätessä mua ahdisti ihan sairaasti, enkä ensin tajunnut, että miks. Ja mä tunsin itseni norsuks, vaikken mä nyt oikeasti ollut lihonut, mutta se oli joku ihme henkinen juttu, koska hetken mä luulin sen oikeasti tapahtuneen.

Olisin halunnut tänäänkin olla iltaan asti syömättä, mutta viikonloppuisin se on vaan niin vaikeeta. "Söitiskö sä nyt jotain..?" 
"En mä pysty syömään heti kun oon herränny, syön hetken päästä.."
Söin sitten kuitenkin yhden mini-karjalanpiirkan, ettei kukaan vaan epäilis mitään. Myöhemmin mä sitten sovittelin jotain vaatteita ja sain äidiltä kommentin, että "miten sä oot taas noin laihtunut?" Mä vaan esitin huvittunutta ja sanoin, että nää housut on vaan niin kireet, että näytän laihemmalta. Vittu mikä hätävalhe. Pakko varmaan vaan käyttää entistä enemmän löysiä vaatteita tai keksiä joku syy sille, miksi mä laihdun...

Pin by Sanaz on Wear | Pinterest

Tänään lähdetään kaverin kanssa viihteelle ja mua oikeestaan nyt jo ahdistaa se kaikki kalorimäärä, mikä alkoholista tulee. Eikä mulla kyllä varmaan tule edes olemaan kivaa, mutta lähdenpähän nyt kuitenkin. Jos joku mut vaikka sattumalta tappais siellä Helsingin yöelämässä...

4 kommenttia:

  1. Kai sä kuitenkin ymmärrät, ettei ole fyysisesti mahdollista lihoa 600 kalorilla päivässä? Paino saattaa vaihdella, koska siitä niin iso osa on hyvinkin paljon heittelevää nestepainoa. Lihominen ja laihtuminen on kuitenkin eri asia kuin painon nousu tai lasku. Tollaset unet on aivan kauheita. Kun paastosin näin paljon unia syömisestä ja aina heräsin kauheeseen ahdistukseen ja kesti kauan tajuta, että se oli unta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis kyllä mä sen jotenkin tajuan, ehkä. Mulla vaan on pakkomielle siitä vaa'an lukemasta, enkä halua sen nousevan edes vähää vaikka se oliskin vaan nesteitä. Niin ne on, ja jännää oli oikeesti, että mä tunsin itteni läskimmäks, eikä se tunne poistunu vaikka tajusin sen kaiken olevan unta.

      Poista
  2. Paljonko painat nyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä paljastan mun painon vasta, kun vuosi vaihtuu :)

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?