tiistai 9. huhtikuuta 2013

Too late to turn around

Minkä takia ihmisellä on tunteet? Mitä järkeä on välittää jostakin ihmisestä ja haluta viettää aikaa sen kanssa, kun se toinen ei kuitenkaan ikinä välitä yhtä paljon. Kuinka paljon se voikaan satuttaa, rikkoa sisältä. Miksi pitää kaivata jotain ihmistä joka ikinen hetki, kun se toinen ei kuitenkaan kaipaa sinua. Kuinka voikaan tuntea itsensä niin pieneksi ja mitättömäksi, josta kukaan ei välitä. Yksinäiseksi väkijoukon keskellä, täysin voimatomaksi. Miten ikinä voi selviytyä elämästä, jota ei halua elää? Tai miten voi ottaa apua vastaan, kun ei usko sen auttavan mitään? Vain satuttavan lisää. Miten voi luottaa kehenkään, kun luottamus petetään kerta toisensa jälkeen? Miten jaksaa tehdä mitä vaaditaan, kun jokainen hetki on taistelua? Jokainen päivä kamppailua kuolemanhalua vastaan, elämää vastaan. Niin paljon kysymyksiä. Ilman vastauksia. Niin paljon tuskaa. Ilman helpotusta. Pimeyttä, joka vetää aina vain syvemmälle. Hukuttaa. Sen jälkeen tulee tyhjyys, kipu katoaa. Aika levätä.
 
Tumblr_mkzxrjnz5b1rojuj3o1_500_large
 
 
Tumblr_ml00bor2ay1rdzs8ko1_400_large
 
 
Vain useat viillot helpottavat.
 Veri, jonka mukana elämä valuu ulos kehostasi.
Sen jälkeen voit olla vapaa...

12 kommenttia:

  1. Voi että, pystyin samaistumaan tähän niin täydellisesti! Sen mä oon kuitenki oppinu, että ne viillot satuttaa vaan enemmän. Ne on aina muistutamassa sua.
    Toivottavasti kaikki kääntyy paremmaksi.
    Tsemppiä hirveesti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se noinkin, mutta sillä hetkellä ne ikuiset jäljet vaan unohtuu ja kipu voittaa.. Kiitos <3

      Poista
  2. voiii, paljon voimia ja tsemppiä♥

    VastaaPoista
  3. mä niin tiedän ton tunteen, voi että hirveesti tsemppiä! :( <3

    VastaaPoista
  4. Hei!:) Laitoin sinulle haasteen! Käy katsomassa se blogissani!
    http://awefullife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Mä niin tiiän miltä susta tuntuu.. Mä oon tällä hetkellä suljetulla osastolla.. Oon kohta ollu täällä 10kk(en yhtä jatkoisesti, oli 2vk & 2kk tauot, mutta en pärjännyt kotona.. ) Paljon voimia sulle! Oot oikeesti vahva ihminen. Periksi ei anneta! Mä tiiän miten vaikeeta se on näin kun on vakava psykoottinen masennus ja psykoosi.. Varsinki viiltelyn lopettaminen on vaikeenta.. En itekkään oo pystynyt siihe. Mutta stemppiä tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, voimia sullekkin toivottavasti saat apua! Vaikeeta on, ellei jopa mahdotonta. Mä niin toivoin, että edes sulla olis menny jo paremmin, mutta kuten itekki oon huomannu, tästä suosta on oikeesti aika helvetin vaikee nousta ylös :/

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?