maanantai 29. huhtikuuta 2013

Kun kuitenkin aina on elämä laina..

En voinu uskoo tätä todeks, kun tänä aamuna kävin vaa'alla.
Se näytti jotain aivan hirvittävää.
Mun pahimman painajaisen.
Hävettää liikaa edes kirjoittaa sitä lukua tänne.
Hyi helvetti !
Oon lihonu melkein kaiken takas, minkä tuskalla oon laihduttanu.
Voi vitun vittu mä en kestä tätä!
Sen siitä saa kun menettää itsehillinnän, edes hetkeks.
 
Ja koska paino on pilviä hipovissa lukemissa,
joudun alottaan tän projektin alusta.
Ja se alko tänään.
Tänään on nimittäin paastopäivä.
Huomenna pitäis olla ale 400kcal päivä.
Toisaalta on vappu ja alkoholi on oikeen kunnon kaloripommi!
Joisko vai pitäiskö tiukan linjan?
En vittu tiä.
 
Large
 
Vihreetä teetä ja pepsi maxia.
Siitä on mun päivä tehty.
Plus jotain liikuntaa,
en oo vielä päättääny mitä.
 
Kaverin kanssa ollaan dieetillä, jossa joka toinen päivä syödään alle 400kcal ja joka toinen päivä saa syödä niin paljon kun jaksaa.
Tänään olis läskipäivä.
Kaveri ei tiedä, etten syö tänään mitään.
Eikä sen tarvikkaan tietää.
Se on ite oikeesti laiha ja silti laihduttaa.
Ja mikä ehkä arsyttävintä, se sanoo olevansa lihavampi kuin mä..
Eikö ihmiset vois jo lopettaa valehtelun?!
Kyllä mä tiedän miten läski oon,
eikä tarvi valehdella etten muka olis.
Ei mussa muuta ookaan kun läskiä !
 
Large
 
Large
 
Välillä tekis mieli oikeesti haistattaa kaikille vaan paskat ja lähtee vittu meneen.
Musta tuntuu, että kaikki vaan teeskentelee mun kaveria.
Ei ne oikeesti musta välitä.
Puhuu paskaa selän takana.
Ihan sama.
En jaksa enää välittää.
Mistään.
 
Haluan vaan laihtua.
Pieneks ja hennoks enkeliluiseks tytöks.
Joka lopulta saa siivet selkäänsä...
 
Large
 

6 kommenttia:

  1. joo itellä kans sama ongelma ton vapun kanssa. en haluis lihoo niistä ihan turhista kaloreista, mut toisaalta ku muut dokaa niin itekki tuppaan sit menee siin mukan. mut nyt aattelin olla juomatta, tiien et seuraavana päivänä kaduttais. varsinkin kun mulla on nyt niin hyvä putki päällä. nii vaikee vaa päättää :D

    VastaaPoista
  2. luulenpa et jos tulee monta kiloa päivän aikana sulla on menkat tulossa, sillä menkkojen aikana keho kerää nesteitä itse lihon aina 5kiloa menkkojen aikana ja ne on vaan nesteitä ja ne lähtee itsestään pois kun menkat loppuu?
    ja jos näin ei oo en tiedä koita pärjäillä pikkanen jäänpä lukijaksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo luulen kans et johtuu osittain menkoista, mutta kyllä mä silti vähän lihonukki oon... kiva kiitti :)

      Poista
  3. ÄLÄ IKINÄ LUOVUTA VAIKKA KAIKKI KAATUIS PÄÄLLE,
    VAIKKA MIKÄÄN EI TUNTUIS MILTÄÄN NII PYSY LUJANA.
    SÄÄ SELVIÄT KAIKESTA KUHAN ET LUOVUTA.
    OLE OMA ITSESI, ROHKEA JA VAHVA.
    ja tämä kuulostaa justiin semmoselta mitä kaikki hokee mutta totta on jokanen sana.

    Itse en nuita sanoja enää tarvitse.
    Olen oppinut olemaan rohkea ja vahva.
    ja ainoa asia mihin uskon olen minä itse.

    Vaikka joskus tuntuukin että kaikki puhuu paskaa selän takana.
    Yritän olla välittämättä.
    Koska ainut asia millä on merkitystä omassa elämässäni,
    olen minä itse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mmm... totta, mutta musta vaan tuntuu ettei mun elämällä oo mitään tarkotusta. Ei tässä maailmassa oo mitään mitä mä haluaisin ola tai tehdä, joten mitä järkeä mun on elää? En mä tiedä...

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?