tiistai 16. huhtikuuta 2013

haaste

Sain haasteen Minnalta, kiitos siitä <3
Oon kuitenkin tehny tän haasteen jo niin monta kertaa, etten jaksa muuta kun vastata kysymyksiin.
 

Mitä harrastat?
ratsastusta ja tietty lenkkeilyä ym. vois varmaan sanoo, että laihduttaminenkin on yks harrastus..
Mitä kaikkea olet harrastanut ennen?
 empä oikeen mitään, näyttelemistä vähän
Kuinka vanha olet?
18
Missä maissa olet käynnyt?
oon ihan sika huno matkustaan, tai sit johtuu siitä että porukat on siinä huonoja, niin en oo päässy mihinkään.
oon käyny vaan virossa, ruotsissa ja norjassa, huom. tän yleensä salaan muilta...
Missä maissa haluaisit käydä?
usa:ssa, australiassa, espanjassa, portugalissa, englannissa, kanadassa, huh näitä riittää
Miten voit?
huonosti
Tykkäätkö itsestäsi?
en todellakaan, vihaan itteeni
Kuinka paljon rahaa käytät kuukaudessa vaatteisiin,meikkeihin ym.?
noihin en paljookaan, mutta tupakkaan menee kyllä vähän liikaa
Kenet haluaisit tavata juuri nytten?
yhden tietyn...
Mion lempi urheilulajisi?
ratsastus
Miksi?
koska oon harrastanu sitä koko ikäni ja sen on niin paljon osa mua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?