maanantai 8. huhtikuuta 2013

Are we gonna be more than a memory?

Anteeks hiljaisuus :/ Tän blogin pitäis olla paikka, jonne puran tunteita ja kirjotan niistä asioista, joista en voi kenellekkään puhua. Viime aikoina on kuitenkin menny kaikki niin perseelleen, ettei oo ollu yhtään fiilistä kirjottaa siitä. Mieluummin vaan unohtaisin kaiken... Se on kuitenkin mahdotonta.
Läskipossu on taas tunkenu suuhunsa mitä on eteen tuotu. Eilinen meni kylläkin ihan hyvin. Pysyin alle 400kcal, just ja just. Alotin uuden dieetin, missä syön joka toinen päivä alle 400kcal ja joka toinen päivä niin paljon kun jaksan. Tai no, niin sen pitäis mennä, mutta huijaan hieman ja syön joka päivä niin vähän kun mahollista. Tää dieetti on oikeestaa vaan muodon vuoks. Kerroin siitä porukoillekin, joten saan ainakin joka toinen päivä syödä rauhassa alle sen 400kcal, ilman että joku on koko ajan valittamassa. Ihan hyvin ne sen ainakin vielä otti, mut katotaan nyt.
 
Tumblr_mkvrevjgvn1s0nhaio1_400_largeMä en tiedä onko mussa jotain vikaa. Viime aikoina on ollu paljon jätkiä, jotka on ollu musta kiinnostuneita, mutta miks mä en kiinnostu kenestäkää? En jaksa mitää seurustelua. Ehkä siks, että seurustelusuhteessa pitää olla täysin rehellinen, jotta se toimis ja mä en siihen pysty. En mä voi kertoo näitä kaikki juttuja kenellekään. Eikä kukaan ees haluais mua, jos ne oikeesti tuntis mut ja tietäis kaiken. Mä haluan vaan olla rauhassa ja odottaa kuolemaa.
Tumblr_mkvr4jy6fx1s0nhaio1_400_large
 
 
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä jälkesi tähän blogiin?