torstai 25. huhtikuuta 2013

U can't just make me different, and then leave.

LargeVoiko ihanammin päivä enää alkaa?
Todellakin, ainut asia mikä tässä päivässä on hyvää,
en oo syöny vielä yhtään mitään.
Muuten aamu on ollu paskimmasta päästä.
Olin niin huonolla tuulella,
että paiskoin tavaroita ympäriinsä ja joka toinen sano oli kirosana.
No se kuulostaa ihan normaalilta.
Ja sitä se onkin. Mulle.





Puhuttiin uskonnon tunnilla elämän tarkotuksesta.
Mun elämällä ei oo tarkotusta.
En mä edes halua sitä.
Oon ehkä outo ja kummallinen, mutta mä en halua ajatella millään toisella tavalla.
Maailma on paska ja julma.
Ei se siitä muuks muutu, vaikka ajattelisin kuinka positiivisesti.
 
Mulle on usein tarjottu mielialalääkkeitä.
Mut mä en halua popsia niitä.
Pelkään, että ne lääkkeet saa mut ajatteleen väärällä tavalla.
Että mä haluaisinkin jäädä tähän maailmaan ja elää.
Mutta kun se ei oo se mitä oikeesti haluan.
Ne pillerit sais mut ajatteleen vaan sillä tavalla.
Vääristyneesti.
 
Large
 
Large

6 kommenttia:

  1. Oon iha samaa mieltä siitä et tää maailma on pelkkää paskaa täynnä!
    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Niimpä..
    Tsemppiä kans täältä! <3

    VastaaPoista
  3. Samanlaisia ajatuksia mullakin. Mun ajatusmaailmaa yritetään muokata terapian avulla. Omasta mielestäni mä olen realisti. Näen totuuden. Maailma on paha paikka ja mä olen huono. Niin se vain on.
    Yritä jaksaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, mä vaan oon kieltäytyny kaikesta terapiasta ja muusta, koska ne yrittää vaan saada mulle valheellisen kuvan tästä maailmasta.
      Kiitos, yritä säkin <3

      Poista

Jätä jälkesi tähän blogiin?