torstai 3. huhtikuuta 2014

What do you want me to say...?

Mä en ole kirjoittanut pitkän pitkään aikaan. En osaa edes sanoa tarkkaa syytä tähän hiljaisuuteen.
Asiat eivät ole paremmin, eikä myöskään huonommin. Yksi asia on kuitenkin selvästi huonommin mitä aikaisemmin: mä en osaa enää kirjoittaa tai puhua avoimesti oikein mistään vähänkään arkaluontoisesta asiasta. Oon rakentanut jonkinlaisen muurin ypärilleni.
Ja tuntuu, että siitä ei pääse mikään eikä kukaan läpi. Toisaalta se luo turvallisuuden tunnetta, mutta samalla taas luo pakokauhua, sillä edes mä en enää pääse siitä läpi. Mä olen yksin sen sisällä, eikä kukaan pääse sen läpi auttamaan mua, enkä mä pääse sen läpi ottamaan apua vastaan.
Mä olen siis oman itseni vanki, so nice.
 
Sleep, Eat, Work, Sleep: repeat.
 
Mä en tiedä mitä voisin teille sanoa..
Haluaisin niin taas kirjoittaa ja herättää tän blogin henkiin.
En vaan tiedä pystynkö siihen enää..
En voi luvata, että olisin kovin aktiivinen tai kirjoittaisin kovin avoimesti.
Mutta mä lupaan, että aina välillä yritän saada jotain aikaseks,
pieniä paloja sieltä sun täältä.
Voin tehdä jonkinlaisen postauksen siitä, mitä miten asiat nykyään on jnejne, mutta koska se on liian laaja aihealue, ajattelin että te voisitte laittaa jotain kysymyksiä ja aiheita joista haluaisitte mun kirjoittavan. Ihan mitä vaan, mä lupaan yrittää!
 
Its where my demons hide

3 kommenttia:

  1. Rehellisesti sanottuna, mä olen ollut todella huolissani kun oot ollu hiljaa. Vaikkakin omakin blogini on välillä hiljaisiin kausiin päätynyt... siitä huolimatta. Puhuit ennen hiljausuuttas parempaan päin menemisestä (ainakin näin käsitin), onko sen asianntiimoilta miten?

    VastaaPoista
  2. Omasta voinnistasi olisi kiva kuulla tarkemmin, erityisesti näin tauon jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. mullakin on ollut taukoa blogin pitämisestä ja nyt kun oon palannut haluisin hirveesti tietää mitä sulle oikeesti kuuluu pikkunen, miten sulla menee? mikä sun vointi on, mitä sun jokapäiväseen elämään kuuluu? voimia!

    VastaaPoista

Jätä jälkesi tähän blogiin?