perjantai 15. elokuuta 2014

Is this heaven or hell?


Mun pitäisi oikeastaan olla jo nukkumassa. Mutta mä en pysty. En oo tuntenut itseäni näin tyhjäksi sisältä pitkään aikaan. Mitä mä oikeastaan edes tunnen ja ajattelen kaikesta? En tiedä, tällä hetkellä en ainakaan yhtään mitään. En iloa, en surua, en edes ahdistusta. Ihan kuin niitä ei olisi koskaan ollutkaan. Mä olen onnistunut pysyttelemään tänään(kin) melko pienissä kalorimäärissä, mutta en saa siitäkään mielihyvää. Onnistuminen ei tunnu miltään, mikä helvetti mua vaivaa? Toisaalta on varmaan hyvä saada hetken rauha ahdistuskelta ja masennukselta, koska huomenna ne varmaankin iskevät taas täysillä päälle. Mun pitäisi siis varmaan osata nauttia tästä tyhjyydestä, mutta en voi tehdä sitäkään. Mä vain olen. Eikä sekään tunnu miltään. Yleensä se on loputonta kidutusta, pelkkä ajatuskin olemassaolosta. Nyt mulle on aivan sama, olenko elossa vai kuollut. Ehkä olenkin eläväkuollut.

2 kommenttia:

Jätä jälkesi tähän blogiin?